יוסי נשיא – קבלן עפר מבצע עבודות עפר שונות עם מחיר טוב ושירות מעולה.

עבודות העפר כוללות עבודות חפירה, לבניין, כבישים ותשתיות, חפירת תעלות ניקוז, ביוב, אינסטלציה, קווי תקשורת וחשמל, עבודות טרקטור ליישור קרקע וגם עבודות הריסה / הריסת מבנים כמו גם שירותי עבודות בובקט שונות.

לרשותכם צוות עובדים מנוסים וכלי צמ"ה כמו שופל, באגר, מיני מחפרון, בובקט וציוד עבודות עפר נוסף המתאים גם לעבודה במקומות צפופים, הקשים לגישה, או למקומות בעלי גישה מוגבלת.

הכלים חדישים המתוחזקים היטב, דבר אשר מבטיח ביצוע עבודה מקצועי, חלק ומהיר, ללא תקלות, תוך עמידה בלוח הזמנים והקפדה על בטיחות הסביבה ובטיחות הפועלים בשטח.

באפשרותכם לשכור שירותי עבודות עפר על בסיס יומי או בקבלנות, במחיר טוב, ביחד עם מפעיל מקצועי ומנוסה בביצוע עבודות עפר המעניק לכם מקצועיות ושירות טוב.

למעלה מ – 30 שנות ניסיון בביצוע עבודות עפר ופיתוח, עם צי של כלי צמ"ה חדישים ודגש על בטיחות, מקצועיות ועמידה בלו"ז בכל הזמנה, הם רק חלק מהיתרונות הרבים שאנו מציעים עבורכם.

אחד הדברים המהותיים מבחינתנו הוא שביעות רצונו של מזמין העבודה, כך שבכל פרויקט בין אם מדובר בעבודת עפר, או עבודת הריסה, או כל עבודת צמ"ה אחרת, אנו מתחייבים לשביעות רצונכם המלאה.

קבלו מחיר לביצוע עבודות עפר בדוא"ל או התקשרו עכשיו: 050-5303226

כאשר מדובר בהזמנת עבודות הריסה, אנו גם נפנה את פסולת הבניין ולאחר העבודה השטח יהיה נקי ולא תידרש הזמנה נוספת של פינוי פסולת בניין.

עבודות עפר מתבצעות לרוב ע"י קבלני עפר, באדמה ובסוגי קרקע שונים, קרקע חולית, קרקע סלעית, קרקע לחה או רטובה, קרקע סלולה, קרקע בנויה באבנים וכן גם להריסה של מבנים מעץ, בטון ואבן וכן עקירת מטעים, גם אלה סוג של עבודות עפר.

קבלן עבודות עפר במסגרת עבודתו יכול לבצע לא רק את ביצוע עבודת העפר הנדרשת אלא גם את שינוע העפר או המחצב או את פסולת הבניין שנהרס, מאתר העבודה לאתר פינוי או למקום רצוי וחוקי אחר.

חברה לעבודות עפר בדרך כלל מחזיקה כח אדם מקצועי ומיומן, מפעילי צמ"ה, מכונאים, מנהלי עבודה מנוסים וכן צי של כלי צמ"ה (צמ"ה – ציוד מכני הנדסי) המורכב מכלים ייעודיים לעבודה באדמה סלעית, באדמה רכה, בתוך מבנה ומחוצה לו ובסוגי קרקע שונים.

עבודות עפר מתבצעות באמצעות טרקטורים מסוגים שונים: "שופל", "בובקט", "באגר" "דחפור" אשר להם יכולות חפירה, הריסה, העמסה, קידוח גירוף וגירוד וכן משאיות בגדלים וסוגים שונים לטעינה ושינוע של החומר לפי הצורך.
קבלני עפר מועסקים בישראל, ע"י המדינה והרשויות המקומיות לטובת בנייה ושידרוג של תשתיות לתחבורה, כמו כבישים, מסילות רכבת, ניקיון וניכוש עשבים בשולי הערים ועוד.

עבודות עפר מתבצעות גם במערכת הביטחון ובצה"ל, שם לרוב יסתייעו בעבודות עפר לחפירת בונקרים, הקמת סוללות עפר וביצורים, חישוף שטחים, הריסת מבנים ופריצת מחסומים בדרכים.
אגב הכלי באגר המוכר לנו בזכות יכולות הכף החזקה שלו לנוע ב-360 מעלות הוא כלי חשוב דווקא לא רק בתחום עבודות עפר אלא בחילוץ לכודים ממבנים שנהרסו או נפגעו ולכדו בתוכם אנשים.

קבלן עבודות עפר, שלא כבעבר, יכול להציע תנאים טובים יותר ללקוחותיו ולעובדיו העוסקים בעבודות עפר, כלי הצמ"ה המשמשים לעבודות עפר הפכו להיות יותר ידידותיים למפעיל, רוב הכלים מצויידים במערכת בלימת זעזועים מתקדמת, במערכת מיזוג אוויר ואף במערכת סטריאו והכל לרווחת המפעיל, שנמצא בתוך הכלי שעות רבות.

אנו חברה לעבודות עפר במרכז הארץ, מספקים שירותי עבודות עפר ולרשותינו מגוון כלים על פי דרישת הפרוייקט והשטח. שירותי עבודות עפר ניתנים באזור גוש דן – תל אביב, השפלה, השרון הדרומי ובכל אזור המרכז.

פנו אלינו לייעוץ מקצועי חינם או לקבלת הצעת מחיר עכשיו !
פשוט חייגו: 050-5303226

או השאירו הודעה באמצעות יצירת קשר ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

 

תגיות: עבודות עפר במרכז – קבלני עבודות עפר – קבלן עבודות עפר – עבודות עפר ופיתוח
עבודות פיתוח – עבודות עפר בתל אביב – עבודות עפר קבלן – קבלן עפר – קבלני עפר
חברה לעבודות עפר – קבלני עפר ופיתוח – עבודות עפר ופיתוח במרכז – עבודות עפר

 

קידום ופרסום במנועי חיפוש – פרסום בגוגל – KGS